UTLEIE AV HIL-HUSET

Halden Idrettslags klubbhus ligger i Peder Ankersgate 11 i Halden.

Hil-huset leies ut til familieselskaper (dåp, konfirmasjoner o.l.) og andre selskapeligheter for personer over 25 år. Det kan heller ikke leies på vegne av personer under 25 år.

Se kontaktskjema lenger nede på siden

Opplysninger om lokalet:

Rom: Ett spiserom med plass til ca. 25 personer, en salong m/sofagrupper, et fullt utrustet kjøkken, 2 toaletter.

Pris: kr. 500,- pr dag/ettermiddag kr. 1000,- per døgn, 1500,- per helg. (Egne priser for HIL-medlemmer. )

Kontaktpersoner: 

Ottar Kvitnes              924 56 864
Nils Petter Husvik       918 41 505
Rolf Martin Husby      482 66 152 

 

HER FINNER DU FORELØPIG KALENDER FOR UTLEIE, MV 2018-19 

Lørdag 15/9 11:00 - søndag 16/9 11:00 barnebursdag

Onsdag 17/10: styremøte

Lørdag 20/10  DUGNAD

Lørdag 28/10-2018 fra 12:00 til 17:00 barnebursdag

Onsdag 31/10: styremøte

Fredag 16/11 - søndag 18/11 julebord FUS Barnehage

Fredag 30/11 - julebord HIL

Onsdag 5/12 - styremøte

Fredag 7/12 - lørdag 8/12 julebord hjemmesykepleien (reservert)

Tirsdag 25/12 - onsdag 26/12 julelunsj 

Fredag 15/2 2019  - lørdag 16/2 2019 navnefest


Fredag 15/3 2019 - søndag 17/3 2019

Betingelser ved leie av HIL- huset

  • Leiebeløpet skal betales senest dagen før utleie til: Halden Idrettslag
    Peder Ankersgate 11, Postboks 123, 1751 HALDEN. Kontonummer: 1030 07 40974 eller
    VIPPS 522736 Hovedlaget Halden Idrettslag
  • Lokalene med inventar stilles til disposisjon for leietaker.
  • Leietaker er ansvarlig for eventuell skade på bygning, inventar og utstyr.
  • Leietaker er ansvarlig for at det hersker ro og orden i og rundt lokalet.
  • Lokalet skal forlates senest kl. 02.00.
  • Før leietaker forlater lokalet, skal alle vinduer være lukket, alle lys slukkes og alle dører låses.
  • Utleier sørger for normal rengjøring av lokalet og oppvask av dekketøy.

- Lokalet skal være ryddet, tomgods/flasker, duker ol. være fjernet og bordene tørket av. Gulver skal være vasket.

- Bord og stoler skal plasseres slik det var før leiertaker kom.

- Service og bestikk vaskes i oppvaskmaskinen og settes på hyller/i skuffer.

- Gryter/ kjeler, boller, fat, brett, lysestaker, kaffetraktere, kaffekanner og hvitevarer vaskes/rengjøres av leietaker.

Nøkkelen skal leveres tilbake etter felles inspeksjon av HIL-huset

Ved misligholdt leiekontrakt, eksempelvis utilfredsstillende rydding, skylling, rengjøring o.l., forbeholder vi oss retten til å etterfakturere med minimum kr 500,-.

LEIEKONTRAKT underskrives ved nøkkeloverrekkelse


KONTAKTSKJEMA FOR LEIE AV HIL-HUSET

Levert av IdrettenOnline