UTLEIE AV HIL-HUSET

Halden Idrettslags klubbhus ligger i Peder Ankersgate 11 i Halden.

Hil-huset leies ut til familieselskaper (dåp, konfirmasjoner o.l.) og andre selskapeligheter for personer over 25 år

Huset kan ikke leies på vegne av personer under 25 år.

Se KALENDER og KONTAKTSKJEMA lenger nede på siden

Opplysninger om lokalet:

Rom: Ett spiserom med plass til ca. 25 personer, en salong m/sofagrupper, et fullt utrustet kjøkken, 2 toaletter.

Pris: kr. 500,- pr dag/ettermiddag kr. 1000,- per døgn, 1500,- per helg. (Egne priser for HIL-medlemmer. )

Kontaktpersoner

Ottar Kvitnes                  924 56 864
Nils Petter Husvik          918 41 505
Rolf Martin Huseby        482 66 152

Betingelser ved leie av HIL- huset

Leiebeløpet skal betales senest dagen før utleie til: 

Halden Idrettslag
Peder Ankersgate 11, Postboks 123, 1751 HALDEN.
 
Kontonummer: 1030 07 40974 eller 
VIPPS 522736 Hovedlaget Halden Idrettslag. Bruk KJØP- OG BETAL - funksjonen på Vipps.

Dokumentasjon på betaling skal framvises ved overtakelsen. 

Rengjøring og rydding 

  • HIL sørger for normal rengjøring av lokalet før utleie
  • Etter utleie skal:
    • lokalet være ryddet, tomgods/flasker, duker ol. være fjernet og bordene tørket av.
    • gulv være vasket.
    • bord og stoler plasseres slik det var før leietaker kom.

Oppvask

Servise og bestikk vaskes i oppvaskmaskinen og settes på hyller/i skuffer. Gryter/ kjeler, boller, fat, brett, lysestaker, kaffetraktere, kaffekanner og hvitevarer vaskes/rengjøres av leietaker og settes tilbake på plass.

Leie over en dag/noen timer
Leietaker setter i gang oppvaskmaskinen, HIL tar ut oppvasken
 
Leie over ett eller flere døgn
Leietaker setter i gang oppvaskmaskinen og setter tilbake oppvasken

Leietakers øvrige ansvar

  • Leietaker er ansvarlig for eventuell skade på bygning, inventar og utstyr.
  • Leietaker er ansvarlig for at det hersker ro og orden i og rundt lokalet.
  • Lokalet skal forlates senest kl. 02.00.
  • Før leietaker forlater lokalet, skal alle vinduer være lukket, alle lys slukkes og utgangsdøren låses.

Ved misligholdt leiekontrakt, eksempelvis utilfredsstillende rydding, skylling, rengjøring o.l., forbeholder vi oss retten til å etterfakturere med minimum kr 500

Overtakelse, leiekontrakt og tilbakelevering
Overtakelse av nøkler skjer på klubbhuset etter avtale, da skal også leieavtalen underskrives

Tilbakelevering skjer på samme sted etter felles inspeksjon av HIL-huset


HER FINNER DU FORELØPIG KALENDER FOR UTLEIE, MV 2019

2019

✔️ Lørdag 5/1 - møte tidtaking

✔️ Søndag 6/1 - bursdag

✔️ Lørdag 12/1 - søndag 13/1 seminar

✔️ Onsdag 16/1 - styremøte

✔️ Fredag 18/1 - HIL

Onsdag 6/2 - styremøte

Onsdag 13/2 - møte Byløpet

Torsdag 14/2 - søndag 17/2 - navnefest

Onsdag 13/3 - årsmøte HIL

Torsdag 14/3 - mandag 18/3 - bursdag

Torsdag 16/5 - tirsdag 21/5 reservert Byløpet 

KONTAKTSKJEMA FOR LEIE AV HIL-HUSET

Levert av IdrettenOnline