Betingelser ved leie av HIL-huset

Postet av Ottar Kvitnes den 22. Feb 2019

Generelt

Huset må leies for minimum ett døgn.

Priser og betaling

Priser 2019: kr.1 000 per døgn, kr.2 000 per helg (fredag-søndag). 
(Egne priser for HIL-medlemmer. )

Leiebeløpet skal betales senest dagen før utleie til: 

Halden Idrettslag
Peder Ankersgate 11, Postboks 123, 1751 HALDEN.
 
Kontonummer: 1030 07 40974 eller VIPPS 522736 Hovedlaget Halden Idrettslag. Bruk KJØP- OG BETAL - funksjonen på VIPPS.

Dokumentasjon på betaling skal framvises ved overtakelsen. 

Rengjøring og rydding 

  • HIL sørger for normal rengjøring av lokalet før utleie
  • Etterutleie skal:
    • lokalet være ryddet, tomgods/flasker, duker ol. være fjernet og bordene tørket av.
    • gulv være vasket.
    • bord og stoler plasseres slik det var før leietaker kom.

Oppvask
Servise og bestikk vaskes i oppvaskmaskinen og settes tilbake på hyller/i skuffer. Gryter/ kjeler, boller, fat, brett, lysestaker, kaffetraktere, kaffekanner og hvitevarer vaskes/rengjøres av leietaker og settes tilbake på plass.


Leietakers øvrige ansvar

  • Leietaker er ansvarlig for eventuell skade på bygning, inventar og utstyr.
  • Leietaker er ansvarlig for at det hersker ro og orden i og rundt lokalet.
  • Lokalet skal forlates senest kl. 02.00.
  • Før leietaker forlater lokalet, skal alle vinduer være lukket, alle lys slukkes og utgangsdøren låses.

Ved misligholdt leiekontrakt, eksempelvis utilfredsstillende rydding, skylling, rengjøring o.l., forbeholder vi oss retten til å etterfakturere med minimum kr 500.

Overtakelse, leiekontrakt og tilbakelevering
Overtakelse av nøkler skjer på klubbhuset etter avtale, da skal også leieavtalen underskrives

Tilbakelevering skjer på samme sted etter felles inspeksjon av HIL-huset


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.